- Trendaavat haut
Kuinka voin auttaa?Löydä oikea vastaus
Tilaus ja toimitus
- Klikkaa https://www.sizeofficial.fi/track-my-order/, syötä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi tai postinumerosi.
- Tarkista seurantalinkki, jonka olet saanut sähköpostiisi, jos tilaus on jo lähetetty.
- Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry Omat tilaukset -valikkoon tai Sauraa tilaustani -sivulle.
Olemme pahoillamme, että tilauksesi on peruutettu.
Jos tilaamasi tuote/tuotteet ovat loppuneet varastosta tilauksesi pakkaushetkellä, meidän on valitettavasti peruutettava tilauksesi.
Asiakaspalvelutiimimme ei valitettavasti tiedä, onko tuote tulossa takaisin myyntiin.
Voit halutessasi tutkia nettisivujemme uutuudet-osiota, jos satut löytämään sieltä jotain muuta mieleistä tuotetta.
Ymmärrämme, että tahdot tuotteet luoksesi mahdollisimman nopeasti. Heti kun olemme lähettäneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostin ilmoittaaksemme tilauksen lähettämisestä sekä seurantalinkin, jolla voit seurata tilausta.
Huomaa, että paketti voidaan jäljittää vasta, kun se saavuttaa Suomen rajat ja on rekisteröity PostNordille. Tämä voi viedä muutaman päivän. Mikäli et kuuden arkipäivän jälkeen vieläkään löydä tietoa toimituksesta, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Olemme hyvin pahoillamme, mikäli olet vastaanottanut vääriä tuotteita. Tilanteen ratkaisemiseksi, olettehan yhteydessä asiakaspalveluun.
Joskus käy niin, ettemme pysty toimittamaan sinulle kaikkia tilaamiasi tuotteita. Tässä tapauksessa lähetämme sinulle sähköpostin, jossa kerromme, mitkä tuotteet puuttuvat tilauksestasi. Ole hyvä ja tarkista tilausvahvistus tai sähköpostisi saadaksesi lisätietoa siitä, onko loput tilauksestasi edelleen saapumassa luoksesi. Jos emme ole pystyneet toimittamaan kaikkia tilaamiasi tuotteita, lähetämme sinulle sähköpostin ja otamme maksun vain lähettämistämme tuotteista.
Jos lähetysluettelon mukaan tuotteen pitäisi olla paketissasi, mutta se ei ole, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Huomaathan, että hyvitämme kaikki tuotteet, joita emme pysty toimittamaan.
Jos et ole saanut puuttuvasta tuotteesta huomauttavaa sähköpostia, etkä ole vastaanottanut hyvitystä kokonaisuudessaan viiden arkipäivän kuluessa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Kun tilaus on tehty, emme valitettavasti voi muuttaa sitä ennen lähettämistä. Pahoittelumme.
Lähetämme suuren osan tilauksistamme Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Voit kuitenkin olla huoletta, sillä emme siirrä sinulle tullimaksuja vaan maksamme koko summan itse.
Normaalitoimitus saapuu luoksesi 5-10 arkipäivää tilauksen tekemisen jälkeen.
Käytä tilausvahvistuksessa olevaa seurantalinkkiä ennen kuin otat yhteyttä asiakaspalveluumme toimitustasi koskien.
Jos et pysty seuraamaan toimitustasi, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme ja kerro tilausnumerosi viestin yhteydessä.