• Trendaavat haut
Koti > Apua > Tilaus ja toimitus

Kuinka voin auttaa?Löydä oikea vastaus

Tilaus ja toimitus

Voit seurata tilaustasi alla mainituilla tavoilla:
  1. Klikkaa https://www.sizeofficial.fi/track-my-order/, syötä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi tai postinumerosi.
  2. Tarkista seurantalinkki, jonka olet saanut sähköpostiisi, jos tilaus on jo lähetetty.
  3. Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry Omat tilaukset -valikkoon tai Sauraa tilaustani -sivulle.
Huomioithan, että myymälään tilattuja tuotteita ei voi seurata.
Ladataan

Olemme pahoillamme, että tilauksesi on peruutettu.

Jos tilaamasi tuote/tuotteet ovat loppuneet varastosta tilauksesi pakkaushetkellä, meidän on valitettavasti peruutettava tilauksesi.

Asiakaspalvelutiimimme ei valitettavasti tiedä, onko tuote tulossa takaisin myyntiin.

Voit halutessasi tutkia nettisivujemme uutuudet-osiota, jos satut löytämään sieltä jotain muuta mieleistä tuotetta.

Ladataan

Ymmärrämme, että tahdot tuotteet luoksesi mahdollisimman nopeasti. Heti kun olemme lähettäneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostin ilmoittaaksemme tilauksen lähettämisestä sekä seurantalinkin, jolla voit seurata tilausta. 

Huomaa, että paketti voidaan jäljittää vasta, kun se saavuttaa Suomen rajat ja on rekisteröity PostNordille. Tämä voi viedä muutaman päivän. Mikäli et kuuden arkipäivän jälkeen vieläkään löydä tietoa toimituksesta, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Ladataan

Olemme hyvin pahoillamme, mikäli olet vastaanottanut vääriä tuotteita. Tilanteen ratkaisemiseksi, olettehan yhteydessä asiakaspalveluun.

Ladataan

 

Joskus käy niin, ettemme pysty toimittamaan sinulle kaikkia tilaamiasi tuotteita. Tässä tapauksessa lähetämme sinulle sähköpostin, jossa kerromme, mitkä tuotteet puuttuvat tilauksestasi. Ole hyvä ja tarkista tilausvahvistus tai sähköpostisi saadaksesi lisätietoa siitä, onko loput tilauksestasi edelleen saapumassa luoksesi. Jos emme ole pystyneet toimittamaan kaikkia tilaamiasi tuotteita, lähetämme sinulle sähköpostin ja otamme maksun vain lähettämistämme tuotteista.

Jos lähetysluettelon mukaan tuotteen pitäisi olla paketissasi, mutta se ei ole, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Huomaathan, että hyvitämme kaikki tuotteet, joita emme pysty toimittamaan.

Jos et ole saanut puuttuvasta tuotteesta huomauttavaa sähköpostia, etkä ole vastaanottanut hyvitystä kokonaisuudessaan viiden arkipäivän kuluessa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Ladataan

Kun tilaus on tehty, emme valitettavasti voi muuttaa sitä ennen lähettämistä. Pahoittelumme.

Ladataan


Lähetämme suuren osan tilauksistamme Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Voit kuitenkin olla huoletta, sillä emme siirrä sinulle tullimaksuja vaan maksamme koko summan itse.
 
Ladataan

Normaalitoimitus saapuu luoksesi 5-10 arkipäivää tilauksen tekemisen jälkeen.

Käytä tilausvahvistuksessa olevaa seurantalinkkiä ennen kuin otat yhteyttä asiakaspalveluumme toimitustasi koskien. 

Jos et pysty seuraamaan toimitustasi, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme ja kerro tilausnumerosi viestin yhteydessä.

Ladataan

Muita tapoja löytää apua

Lataa meidän sovellukset

Osta ympäri vuorokauden käyttämällä applikaatiota. Saavuta tarjoukset & osta viimeisimmät liikkeessä.

Lataa App Storesta Lataa Google Playsta

Uutiskirjeen tilaus

Loading
Hyväksymme seuraavat maksutavat
PayPal logo Klarna logo
Vieraile yrityksemme sivuilla   www.jdplc.com Copyright © 2024 JD Sports Fashion Plc, Kaikki oikeudet pidätetään.
Loading